Monday, November 9, 2009

TeDdy DaY oUt~

Today---> 9/11/2009
kesengalan ketibaan kegdatangan kedalaman kehidupan ... kweng..kweng..

Halluuu eberibodi... hukhuk

DeeJay SnOowy a.k.a EdDy
PrOf tEd a.k.a NerDy Rapper
PiNkY tEdZ a.k.a bokalis
aLl The MemBeRS oF ThE tEDzy...


ngahahahaha cumel x?? cumel kan? kan? kan??
ni la yang berlaku apebila keinginan kembali ke zaman silam.. hakhakhak
*zaman kekanak --> men anak patung,memasak..n so..on*
lalalalala~
ekceli.. aku xpnah men bebende tuh dulu coz..
aku dak tomboy..
wawawawawa~
maen memasak pon bebetol punye...
lastik burung pastu goreng...
hakhakhak
halal ke x ek??
abg aku yang semelih.. hahahaha
xpe belom mumaisyz...
sesuka ati aku jer..
xpe..xpe..
nener too late ... to learn ... heeee~
learn ke play??
watever laaa

hahahaha
yang penting aku suke cmni.. xde mende nak buat.. tedy bear jadi mangse... lalalalala~
Can you feel it?
Can you feel it?
Can you feel it?
[teddy riley]
It's makin' me hot, it's makin' me hot
It's makin' me hot, yo, yo

Can you feel it?
Can you feel it?
Can you feel it?
[teddy riley]
It's makin' me hot, it's makin' me hot
It's makin' me hot, yo, yo


hahahahaha~
lagu ape ntah ni... merepek zzzzzzzz~

4 comments:

Anonymous said...

haruslah pinky teddy a.k.a bokalis i enterprem sm....
akak suke nox.....
ahahahaha.....
idup teddies!!!!
ngeeeee~~~~~

Lynna said...

ngahahaha kan? kan? kan? besh kan??
lalalala~
comey jew... cam kitews..
(muntah selow-selow yooo)
*shepatz amatz ekau kumentar di belog den ni*

ada aku kesah said...

lynna..
aku dulu xpenah main teddy
xpenah ada pong~~
da besar mak ngn abah aku yg belikan

Lynna said...

same la wey.. tu yang jakuun gegilew tgok tedy bear ni... hakhakhak XD
*dulu slalu ngubeng kt parit dpn umah*
ngubeng=mandi