Tuesday, March 6, 2012

korean cafe at Ivory, Bukit Gambir


greeting..greeting..greeting..
assalamualaikum semua! ! (^_^)v
ni hao ~
lame dh x update kan.. maaflah.. awal2 sem ni penuh ngn xtvt n classes yng pepelik..
oppsss.. pelik la sgt kan..
soo.. malam ni agak senyap sebb my rumet xde.. g melancong ke langkawi..
hihihihihi.. kinda serunuk plak dia xde.. ngehngehngeh
btw.. 3/3/2012 = sabtu lepas..
my sista from perlis mai penang sebb nk sopink barang baik.. hahaha baik la sgt kan..
penat2 bersopink.. my sista ajak g seoul garden.. but then i was thinking that seoul garden was a lousy place la.. i mean.. uols dh dtg sekali then u akan pkir 2-3-4-5-6-7-8-9-10 kali nk dtg lagi.. becoz of their foods meybe.. xdelah variety sgt or.. xde la korean sgt kan..
so.. aku sebagai kakak.. telah mendecidekan kami menapak ke sekitar kawan usm.. ekceli ivory tu je.. sebelah nasi kandar istimewa la kot.. ade kedai makan korea.. purely korean punye makanan.. n paling penting HALAL !!
so. tanpa segan silu kami pergi la membawa perut kosong untuk meneterai segala makanan fofuler dalam drama korea.. ahaha ekceli my sista yang lebih arif.. aku?? haremm nk tau segala makanan korea ni.. hahahaha

welcome to korean cafe
lol!
simple je signboard dia ~


ini adelah pembuka selera kami
DDUBOKGI
sejenis kuih dari tepung beras yang disiram ngn kuah pedas n ade fishcke sikit n ade sayur sikit..
nice la.. aku suke y ni.. x pedas sgt but kenyang kot mkn ni.. hahahaa


JAJANGMYEON
ni adik aku punye choice.. sedap jugakkkkkkkkkkk.. oh mai.. ni la sepisis mi yang makn gune sos minyak bijan.. alaaaaaa.. byk kot dlam drama mkn bende ni.. sedap! serius!


JJIM RAMYEON

hok ni aku punye.. safood punye style.. seriusly boleh la.. sebab aku lebih suke adik aku punye choice.. haha not bad la yang ni.. licin jugak la aku makan.. hahahahahah


kaber..kaber.. hahaha mmg time ni lapa gilaaaaaaaaa seb bek sempat kaber b4 kna snap.. hahahaha


muke adik aku yg puas dpt makan makanan korea yng dia duk meleleh tgok dlm drama korea..hahahaha


MOCHI!

last skali ni la pencuci mulot.. haha ok.. mcm tepung gomak inti kacang merah..
sedap jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk!! nk lagi.. hahaha


tudiaaaaaaa... lebih jimat dr makan kt seoul garden.. ahahaha..
so nice... owner dia sgt mesra alam.. kiut je.. terase la jugak kt korea ngn suasana kedai + dekorasi tu.. haha.. simple but nice!!

ok..hepi2 semua.. itu saje nk cite..
btw.. khamis ni 8/3 sampai 11/3 aku akan pergi kampus kubang kerian untuk lawan bola baling.. hehehe.. nt pape aku update ye..
muwahx3!!
love uols! daaa

No comments: