Monday, June 15, 2009

~Kuda kepang~

salam... pade 13/06/09 jam 10.00 malam... aku pergi menyaksikan show kude kepang ...kt kampong aku la...(ade majlis kawen) weeeeeeeee~
i'm luv it...

memang sesak ngn orng ramai la...

time aku datang dia dh "isim" mean dah naik hantu la... gile ... sume jadi pelakon aksi yang mendebarkan..
pade malam tersebot..member aku{tawel} menjadi "pentol" (ketua segala kude).. dia ni agak tinggi ilmu ghaib nye.. pnah bertape selame 3 taun kt indonesia... lokasi sebenar dirahsiakan... so aku dapat la seat VVIP hakhakhak...mmg syok tapi mampuih aku lemas dek asap kemenyan ... tgah syok layanz tetibe si pentol plak kesampok setan... haiyoo kasihan beliau... aksi menakotkan tlah di tunjukkAN.. oleh kerane beliau ni pentol and ade power gak... yang laen x pat tolong... jadi dia kna bertarung sensorang la.... hihihihi aku?? tolong tengok jer...

tapi mmg ade aksi yng melucukan hakhakhak... aku dapat bunge dari kude kepang yang mabok tuh.. haiyoo... kelako sgt... pastu pentol tu ckap layankan jer.. coz dia xwat pape pon... aku pon wat la aksi yang aku x mao terima bunge dia then dia pown respon macam mamat yg telah direject.. hahahaha kelaka... siap guling-guling atas tanah lagik...

pengalaman pertame aku tgok kude kepang dulu(seploh taun yang lalu) aku kna kejar... haiyoo... ingt lagi aku lari ikot blakang umah org.. hish... mmg menakotkan yang dulu.. sangat kijam... tapi sikalang aku semakin berani... juz x tahan ade bau kemenyan la... pusing pale aku...

Aku tetibe rase bangge plak bile kt parit raje ni ade budaye maen
kude kepang + riyok + barongan

tapi sikalang agak susah mao tengok coz adegan ni agak ganaz... lalalala~

Kude Kepang = kude yang tempang...


nota kicik: sesape yang nk tgok kude kepang datang la parit raje.. kami ade kelab kude kepang.. (pomote siket)

No comments: