Tuesday, July 28, 2009

I want my money back....

i want my money back.. just enjoy the show... hahahahaha aku xtau nk wat pe.... heeeeeeeee~
nk wat laporan kem tuh tapi pic x pat lagi... so... aku amik tag ni dari blog annyss....
1. kekasih saya adalah :
si Dia
2.saya sedang mendengar :
sOkO-the Shitty Day
3. saya patut :
mandy...
4. saya suka :
Kopoq Lekoq
5. sahabat-sahabat baik saya :
FirDaus,Tj,Anen,HunNyFf
6. saya tak faham :
keNape sayE sUkE sINgle??
7. saya kehilangan :
inTernet
8. ramai yang berkata :
lynNa..muke ko mcm ......sape ek?? comel...
hahahahaha
(perahsan dah ni...)
9. makna nama saya :
kelembutan/lemah lembut
10. cinta itu adalah :
sesuatu yang meMerlukaN PengorBanan
11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :
membawe ambulan... nenonenoneno~
12. saya akan cuba :
tambah BeRat Badan.. heeeeee
13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
Kekal Abadi....... ye la..kot..
14. saya paling meluat apabila :
keGedikANS sesEorg terSerlaH..
15. pesta/parti adalah :
SejeNis...Sambutan Yang terGoloNG dlM MaJliS x fOrmal
16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
kAtAk
17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
beLia
18. hari ini :
JeReBU
19. malam ini saya akan :
WaT assIGNment ekonOMI,POLiTik, n EnSos
20. esok pula saya akan :
MeNjaLAng Jap KT dunIa SibEr
21. saya betul-betul inginkan :
tEdy BeAR
22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
Ermmm ... masih SEperTi BiasE...
23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
pUsat Terapi ku...
24. Makanan barat atau Jepun :
SImple N sEDhap
25. bilik yang terang atau gelap :
geLap... tiDoKU lena
terang.... mateku sepet...
26. bestfrend ever :
F.T.A.H
27. saya nak tag :
Kippie
syaira
kertasgraf
faten
lemanto
juju
anis nabila
sesape je laaaaaa....

12 comments:

syaira rosland said...

hah..??!! namaku..tidakkkkkkk..hahaha

kertasgraf said...

saye rasa saye dh jwb tagged nih... hehehe

Lynna said...

silekan syaira....
hehehe ye ke hincik kertasgraf????.... mcm belom jer... hohohoho

Dee said...

alhamdulillah..
aku terselamat kali nie...
huhu...

Noor Fatin said...

aku dah jwb rasanya..lalala~~ =p

Lynna said...

dee... wat je laaaaa...

Hhann said...

trimas krne mnjwb tag kuh.. 1 bntang utk kamoo.. hee~

LeMaNtO said...

adoidoidoidoi....aq ade lak tu hah...huhu...ook2...aq wt skang gak..!huarghh~

Lynna said...

sile..sile...

Annyss!! 1 bintang je ker??? hawuuu kudukut...

mazfahmi said...

aku rse ak ade komen ari 2..npe xde lak ni..

Lynna said...

xtawu la hincik masz.... i dah publish sume kumen....

mazfahmi said...

haha...xpe..lupakan..haha..