Monday, September 14, 2009

H.O.H.O.H.O

13/09/09
Bukit Jambul Kompleks

~huhuhuhu~

shoping raye

(katenyer...........)

kebusanan xtau mao wat ape... nomiey ajak maen boling...
owh.. interesting.. lalalala~
masuk jer.. erm.. okla..
tapi pas tgok lane dia...
Ya Ampoonnn!!!!
x smooth langsong...
bola??
sume size cm same je beratnye... gilew...
n bile aku start memboling...
ngeee~
bunyinye mcm nk runtoh jer lane tuh... hohohoho
TIDAKKKKK~
nitemare aku nk g maen kat ctu agi...
first n last
lalalalala~
n menambahkan kegeraman aku... aku kalah??? O.M.G!!!
skore aku cume 76???? bio betol????!!!!!!

shame on me...
sekali jer strike??
longkang byk??
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuu~
*pingsan*

pastu:

aku mencari shawls..

-kaler peach ... Tj order
-kaler biru ... Tj order gak
aku??? beli kaler etam... hihihihi pakai selendang la makcik raye ni yerk???
huahuahuahua...
stakat ni aku ade 3 helai selendang beb.. hohohoho
pastu kami g crik kasot...
malangnye...
banyak kasot lawes.. tapi aku x berkenan..
huwaaaaaaaaaaaa~mak... kasot x dpat agi..
lalalalalala~

then kami berbuke di Kenny Roger's Roaster...
huwaaa~ kopak poket aku ... seb bek xckap
"aku blanje ok"
huhuhuhu

set quarter yang bawu ni.. agak sedap lor...


huwaaa... sedap..sedap..sedap.... tapi muak gilews.. lalalala~
*lapaq pulak*


noTa GeNdon: rabu ni kan shoping jeruk plak....
Nota GrnDoN 2: wawawawa.. mao balik kampong....


7 comments:

ada aku kesah said...

lynna...jom p jusco

Lynna said...

jum..jum.. hohohohohoho kopak duit laki aku kalu tabiat ni berterusan.. hahahaha

Unknown said...

peringatan bt bakal laki lynna..
"kopak duit laki aku kalu tabiat ni berterusan.. hahahaha"..

kertasgraf said...

tau pon...soo?? pndai2 la berjimat yer.. =)

Lynna said...

kippie: aduhai... spekah beliau??? nntikan saja.. hakhakhak

kertasgraf: heeee~ psnan pakcik garang.. huhuhuhu~

aBIL said...

hahahaha.. daddy da bersuara!!!

Lynna said...

lalalalalala~ tabiat yang sukar dikikis...