Monday, March 1, 2010

Lynna??... whoah...

salam... n greetings eberibodi..
hye there..
MySpace
ok..
now.. is the beginning of the march..2010
hee~
pejam celik pejam celik... dah bulan 3...MySpace
while other busying themselves wif midterm test..MySpace
I?? duk melangok jer.. ahaha opppsss!! bukan laa..
pretty heavy duty la this month ok..
pirst week of this month.. ermm this week laa... I've to do sum bisnes
for my wajib paper.. WUS101 .. MySpace
whoah~
I'll have my own stall to sell stuff... dewh..ekceli
byk plan n byk xtvt.. tuk bulan ni.. huhuhuhu~
bz la katenye.*poyoszzz*.....
ahaha... ok...
imbas kembali bulan februari 2010..
3 of my BFF's beszday... seterek... 13 14 16 feb kot!! haha...
sweet aite?? but.. x taula... rase K.O.S.O.N.G jeee... coz??
konflik laa ape lagi.. syg ... shame on me .. when I shame on U my dear fren... ahaha
*penink ayat ni*MySpace
honestly.. sye benci bulan februari... ahahaha byk sgt konflik kottttttttttttttt!!!
arrgghhhh... gado sane.. gado sini... haiz...

kuikuikui...
n now.. Lynna?? stuck in the hot .. huge kontroverc.. ... wat???
hahaha
gara-gara geng senior busyukla .. haiyoo..
sem lepas I di kontroverckan ngn NAIM ROKOCOKO...
n now..
I digosipkan ngn BJE LOQUE...
whoah!!MySpace
adeh.. bersungguh-sungguh mereka mencarikan pekwe tuk I.. hello??
my personal stuff.. pless do not intefere.. okeng??MySpace
wakakakaka~
pantang tgok sye layan mesra.. mesti ade gosip.. haiyoo...
n.. kan mase bulan 2 before cuti midsem tuh.. sebok I mentrainingkan diri tuk team pantun USM
... Last-last... I mentarikkan diri dari team tuk pada 2 hari before lawan..??
whoah!! beraninye.. akakaka
wat to do??
my health did not allowed me to do sooo..... hahaha ape la kerepak kentang yang sedang berlaku nih??
haih~
n... for the overseas thing... rasenye dah x join kot.. my parent wont allowed me lor...
anak kesayangan ni... ahaha adeh~ kalu dpt join .. kn best.. ahahahaha
INDIA<--- forget bout it... kuikuikui

hehehe... n just last nite... my MPD's meeting.. has been discused bout the
ANNUAL DINNER of TEKUN 09/10
whoah... melethop...MySpace
I like meh..
concept yang VAVAVO0M!! huahuhauha...
ade ke patot.. depa dok nak bg tema..
VAVAVO0M NYTE??
wakakakaka...
*terase glamer la plak...*MySpace
ahahaha...
pape pon tunggu jer ape kate penggawa... ahahaha
ok...

now.. fasa kedua sem 2... ahaha... byk kije nak kena buat... byk pojek..repot.. research..
n so on... huhuhu~
papepon.. wish me luck la for this month okeng???
*winkwink*MySpace


2 comments:

Unknown said...

good luck lynna~~!
may your march as good as u want..

p/s: exceli i really hate this march..
n u know wat... i hate my own besday month... september.. haish...
any advice?..

Lynna said...

hohoho~ thanks kippie...

y u benci ur own besday month??? yoooo~
mesti ade sumting good in that month...
I tau U benci march sebab byk asement kan? kan? kan?? name pon student PJJ ahaha.. rileks suda... kejayaan xde makne tanpae pengorbanan dan usaha.. okeng.. keep it up... ahahaha.. chill!!

by the way.. love ur birthday month ok..
peace~
setiap bulan ade keistimewaan masing-masing.. kite x tau ape akan jadi.. so.. just laluinya.. dengan jiwe yg lapang~