Tuesday, January 10, 2012

BFF vs BF

hai awak-awak semua..
harini aku tergerak hati nak wat entri pasal
BFF vs BF
y?
sebb dh byk kli terbace post bff vs gf..
asyik2 lelaki je kan yang wat post cmtu.. so.. aku nk buat jugak la.. memandang aku ade dua-dua spisis ni.. haha
BFF vs BF
rasenye satu usm tau yang aku hanye rapat ngn 5 org tertentu... yang aku boleh klasifikasikan sebagai BFF
ya.ya.ya. mostly lelaki..
hahaha
sebab??
lumrah kot.. dari kecik aku ade kawan lelaki lebih dr kawan perempuan..
xtau la.. meybe aku lebih disenangi lelaki berbanding perempuan..
hey.. org xnak kawan ngn kite xyah la nak terhegeh-hegeh kan??
hahaha

BF?? ofcoslah sorang je.. hehehe

situasi yang biase bile org post..

Tentang Teman Hati:
BF : Sayang , moto i rosak kt tepi jalan ni.
GF : Yeke? Then how ? U jage diri elok2 k, ade pape kol tau.
...
Tentang Sahabat:
BF : Bro, moto aku wat hal plak dah.
BFF : Asal bro? Ko katne? Aku gi sane skrang.

seee... semua post cmni kot..
haha aku rase xde beza pon kan .. kalau kaum pompuan..

GF : ayang sakit perut.. xde mood la.. sory
BF: ye ke?? then?? rest la syg..kalau ade pape col tau!

atau

GF : ayang lapaaaa... jum la makan ... heppy meal jom...
BF : makan la nasi.. mekdi bukannye kenyang pun..asyik beli heppy meal je..

berbeza dengan bff.. xkire la laki ke pompuan ke pondan ke gay ke.. yang dah memang slalu hadap perangai kite...

GF : weyh... aku xde mood.. sakit perut la... sory k..
BFF : ko nak painkiller x?? ke nk g massage chair kt qb tu?? period kan?? jum aku teman..

atau

GF : aku lapa la beb ... jum la makan .. heppy mealll jum !!
BFF : jom!!! best jugak dapat menan cmtu kan?? milo dia pon sedap..

haaaaaaaa.. nampak x??
hahaha..
bukan nk bezakan ape.. cume.. nilai seseorg dalam hidup kite semua berbeza dan tersendiri..
ye la.. mcm aku.. BF aku sgt kontra ngn aku.. hehe.. tapi itu yg aku suke.. cri BF yang xsama ngn kite tapi ade stu point.. yang mengikat rasa kesukaan,rasa kekasih sayangan dan rasa kecintaan pada diri nya..
(alololo wat sweet plak)
haha.. but BFF.. secara basicnye la... kite cari BFF pon berdasarkan persamaan dalam pemikiran,peel, pandangan dan sebagainye.. so.. opcoslah.. BFF tu seseorang yang dekat ngn diri kite kan??
papepon.. jgn lah sisihkan BFF bile dah dpt BF...
mungkin satu hari mereka akan membantu kite meneruskan kehidupan kite.. sape tau kan??
hakhakhak..

ok bubye.. adios..
salam..
muwahx..muwahxx..


No comments: